تجهیزات استخر در ارومیه

تجهیزات استخر در ارومیه

تجهیزات استخر به کلیه لوازم و محصولاتی گفته می شود که در جهت ساخت، نگهداری و پاکسازی استخر مورد استفاده قرار می گیرند. تجهیزات استخر شامل طیف بسیار گسترده ای از محصولات می باشد که هر کدام دارای انواع مختلفی می باشند. از جمله این تجهیزات می توان به انواع پمپ استخر، سیستم های گرمایشی، دستگاه های تصفیه آب استخر، محلول های شیمیایی، تجهیزات روشنایی، تخت و صندلی استخری و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که همگی در استخرها مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل تنوع بالای این محصولات، انتخاب تجهیزات استخر مناسب می تواند دشوار باشد. به همین منظور ما در مجموعه تاسیسات یار به عنوان مرکز تخصصی استخر در ارومیه می توانیم با توجه به نیاز شما نسبت به تامین تجهیزات استخر در ارومیه شما را یاری رسانیم.

انواع تجهیزات استخر در ارومیه

همانطور که قبلا اشاره کردیم تجهیزات استخر در ارومیه شامل طیف گسترده ای از محصولات می شود اما به طور کلی می توان آن ها را به دو دسته کلی تجهیزات تصفیه و ضدعفونی استخر و تجهیزات جانبی استخر تقسیم بندی نمود.

تجهیزات تصفیه و ضدعفونی استخر

این دسته از تجهیزات استخر برای پاکسازی و تصفیه آب استخر مورد استفاده قرار می گیرند و باعث حفظ بهداشت و جلوگیری از رشد جلبک ها، باکتری ها وسایر عوامل بیماری زا می شوند. در ادامه به توضیح برخی از این تجهیزات می پردازیم.

پمپ استخر : پمپ استخر به عوان قلب تپنده هر استخری به شمار می رود. این پمپ ها با گردش آب در مجموعه استخر سبب می شود تا آب استخر همواره تمیز و دارای دمای مناسب باشد تا شناگران هنگام استفاده از استخر لذت کافی را داشته باشند. پمپ های استخری دارای انواع مختلفی می باشند که باید متناسب با اندازه استخر و برخی متغیرهای دیگر نسبت به انتخاب پمپ استخر مناسب اقدام نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مطلب پمپ استخر در ارومیه مراجعه کنید.

انواع فیلتر : ذرات معلق و آلودگی هایی که در آب استخر تجمع می یابند به وسیله انواع فیلترهای موجود در سیستم تصفیه آب استخر پاکسازی می شوند. یکی از فیلترهای پرکاربرد در استخرها فیلتر شنی می باشد. فیلترهای شنی دارای یک مخزن می باشند که از دانه های ریز شن و ماسه با اندازه های مختلف پر شده اند. آب استخر با عبور از بین این شن و ماسه ها پاکسازی شده و به استخر باز می گردد. فیلترهای شنی در اندازه های مختلف در بازار وجود دارد که برای تهیه بهترین برندهای این نوع فیلترها می توانید با کارشناسان فروش ما در تاسیسات یار تماس بگیرید.

فیلتر شنی

سیستم های گرمایشی استخر : برای تنظیم دمای آب استخر از سیستم های گرمایشی مناسب باید استفاده کرد. این سیستم ها در فصول سرد سال کارایی بیشتری دارند و می توانند دمای مناسب برای رفاه حال شناگران را فراهم سازند. سیستم های گرمایشی استخر نیز دارای انواع مختلفی هستند که با توجه با اندازه استخر، آب و هوای منطقه و سایر عوامل می توان سیستم مورد نیاز را خریداری نمود. جهیت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مطلب سیستم گرمایش استخر در ارومیه مراجعه نمایید.

سیستم های ضد عفونی : در هنگام استفاده از استخر، آلودگی هایی به آب وارد می شود که توسط فیلترها قابل تصفیه و پاکسازی نیست. برای از بین بردن میکروب ها و عوامل بیماری زای موجود در آب استخر از مواد و محلول های شیمیایی استفاده می کنند. از جمله پرکاربردترین محلول های شیمیایی برای از بین بردن میکروب های موجود در آب استخر می توان به کلرو بروم اشاره کرد که به صورت گسترده در استخرهای عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

تجهیزات جانبی استخر

تجهیزات جانبی استخر را می توان به دسته بندی های مختلفی تقسیم کرد، از جمله:

لوازم روشنایی

  • چراغ های استخر:  محیط استخر را در شب روشنایی و زیبایی می بخشند. انواع مختلفی از چراغ های استخر مانند چراغ های LED، چراغ های رشته ای و چراغ های فیبر نوری در بازار موجود است.
  • چراغ های زیر آب:  فضای داخل استخر را روشن می کنند و جلوه ای زیبا و چشم نواز به آن می دهند.

لوازم نظافت

  • جاروهای استخر:  برای تمیز کردن کف و جداره های استخر از جاروی استخر استفاده می شود. جاروهای استخر در انواع مختلف دستی، اتوماتیک و رباتیک موجود هستند.
  • توری های برگ گیر : برای جمع آوری برگ ها و سایر آلاینده ها از سطح آب استخر استفاده می شوند.
  • عصاهای تلسکوپی:  برای تمیز کردن جداره ها و گوشه های استخر که دسترسی به آنها دشوار است استفاده می شوند.
لوازم استخر

لوازم تفریحی

  • تشک های شناور:  برای استراحت و آفتاب گرفتن روی آب استفاده می شوند.
  • توپ های بازی:  برای بازی در آب مناسب هستند.
  • سرسره های آبی : برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان در استخر استفاده می شوند.
  • فواره ها و آبنماها:  به زیبایی استخر می افزایند و فضایی آرامش بخش ایجاد می کنند.

نکات مهم در انتخاب تجهیزات استخر در ارومیه

انتخاب تجهیزات استخر در ارومیه به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • ابعاد و نوع استخر:  نوع و اندازه استخر شما نوع و ظرفیت تجهیزات مورد نیاز را تعیین می کند.
  • بودجه: قیمت تجهیزات استخر به طور قابل توجهی متفاوت است. بنابراین، تعیین بودجه قبل از خرید ضروری است.
  • آب و هوا:  شرایط آب و هوایی منطقه شما بر نوع تجهیزات مورد نیاز شما تأثیر می گذارد.
  • ویژگی های مورد نظر:  شما باید تصمیم بگیرید که چه ویژگی هایی برای شما مهم است، مانند گرمایش، سرمایش، جکوزی و سونا.

اگر قصد تهیه انواع تهیزات استخر در ارومیه با بالاترین کیفیت را دارید توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی با کارشناسان ما در تاسیسات یار تماس بگیرید تا با توجه به نیازمندی های استخر شما محصولات لازم را به شما پیشنهاد دهند.