جاروی استخر در ارومیه

جاروی استخر در ارومیه

جاروی استخر یکی از تجهیزات مورد استفاده برای پاکسازی کف و دیواره های داخلی استخر می باشد. با استفاده از جاروی استخر می توان ضایعات و مواد ته نشین شده در کف استخر را جمع آوری نمود و از تشکیل جلبک در کف و دیواره های استخر جلوگیری نمود. وجود آلودگی و ذرات معلق در استخر جزو مشکلات شایع استخر ها و مخصولا استخرهای روباز می باشد که می تواند سیستم فیلتراسیون استخر را با مشکل مواجه سازد. برای تمیز کردن و جمع آوری این آلودگی ها که رفته رفته در کف استخر ته نشین می شوند و یا به دیواره های استخر می چسبند، بهترین گزینه جاروی استخر می باشد. این جارو ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام برای کاربرد مشخصی طراحی و ساخته شده اند. تاسیسات یار با تامین انواع جاروی استخر در ارومیه از بهترین برندهای سازنده می تواند پاکیزگی و سلامت استخر شما را تامین نماید.

انواع جاروی استخر

جاروهای استخر در انواع دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ساخته می شوند که از لحاظ کارکرد و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند.

جاروی استخر دستی

جاروی استخر دستی همانطور که از نام آن پیداست باید توسط اپراتور مورد استفاده قرار گیرد. این نوع از جاروهای استخری باید قبل از استفاده هواگیری شوند. این نوع جارو به طور مستقیم به پمپ استخر متصل می‌شود و توسط اپراتور به صورت دستی در کف استخر هدایت می ‌شود. جاروهای دستی ارزان ‌تر هستند، اما استفاده از آن ها زمان بر می باشد. هواگیری در این جاروها بدین صورت است که شلنگ جارو را آب غوطه ور می سازند و آن را از آب پر می کنند، سپس جارو را روشن کرده و کف استخر را جارو می نمایند. توجه به اینکه بسیار مهم است زیرا در صورتی که هواگیری انجام نشود امکان آسیب به پمپ وجود دارد. در صورت خروج  شلنگ مکش جارو از آب نیاز به هواگیری مجدد قبل از شروع به کار خواهد بود.

جاروی استخر دستی

جاروی استخر نیمه اتوماتیک

جاروی استخر نوع نیمه اتوماتیک برخلاف جاروهای دستی نیازی به اپراتور جهت کارکرد ندارند. اما با این حال باز هم نیازمند تجهیزاتی همچون پمپ، استرینر و… می باشد. جاروی استخر نیمه اتوماتیک قابل برنامه ریزی نیست و به صورت نامنظم  به نظافت استخر می پردازد. این نوع جاروها نسبت به نوع دستی گران تر هستند.

جاروی استخر نیمه اتوماتیک

جاروی استخر اتوماتیک

این نوع جارو به طور کامل خودکار است و نیازی به اپراتور ندارد. جاروهای اتوماتیک یا رباتیک با استفاده از برنامه‌ ریزی رباتیک در کف استخر حرکت می ‌کنند و کثیفی‌ ها را جمع‌ آوری می‌ کنند. جاروهای اتوماتیک گران‌ ترین نوع جاروی استخر هستند، اما استفاده از آن ها بسیار آسان می باشد.

جاروی استخر اتوماتیک

نکات مهم در انتخاب جاروی استخر در ارومیه

نوع جاروی مناسب برای شما به عوامل مختلفی از جمله اندازه و شکل استخر، بودجه شما و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

  • اگر استخر کوچکی دارید، یک جاروی دستی یا نیمه اتوماتیک ممکن است برای شما کافی باشد.
  • اگر استخر بزرگتری دارید، یک جاروی اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک با قدرت مکش بالا را انتخاب کنید.
  • اگر بودجه کمی دارید، یک جاروی دستی گزینه مناسبی است.
  • اگر به دنبال راحت‌ترین گزینه هستید، یک جاروی اتوماتیک می تواند بهترین گزینه باشد.

عوامل موثر بر قیمت جاروی استخر

  • نوع جارو: نوع جارو جزو مهمترین عوامل در قیمت جاروی استخر می باشد. جاروهای دستی استخر ارزان ترین نوع و جاروهای اتوماتیک گران ترین نوع جاروی استخر می باشند. جاروهای استخر نیمه اتوماتیک از امکانات کمتری نسبت به جاروهای اتوماتیک برخوردارند و از این رو قیمت ارزان تری دارند اما از جاروهای دستی گران تر می باشند.
  • برند:  برندهای مختلفی در زمینه تولید جاروی استخر فعالیت می ‌کنند که هر کدام قیمت ‌گذاری خاص خود را دارند. به طور کلی، برندهای خارجی مانند هایوارد، پنت‌ایر و کوکیدو قیمت بالاتری نسبت به برندهای ایرانی دارند.
  • ویژگی‌ها:  جاروهای استخر می‌ توانند دارای ویژگی‌های مختلفی مانند فیلتر تصفیه، سیستم ضد جرم، ریموت کنترل و برنامه‌ ریزی باشند که هر کدام بر قیمت نهایی جارو تاثیر می ‌گذارند.

خرید جاروی استخر در ارومیه باید از فروشگاه های معتبر صورت گیرد. تاسیاست یار با تامین انواع تجهیزات مورد استفاده در استخرها می تواند خیال شما را از بابت کیفیت محصولات راحت نماید. اگر قصد خرید جاروی استخر در ارومیه را دارید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان تاسیاست یار تماس بگیرید تا مشاوره های لازم به صورت رایگان در اختیار شما قرار گیرد.