حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور در ارومیه

تصور کنید که از دوش بیرون می روید و حوله گرم و خشک شده روی قفسه خشک کن شیک منتظر شماست. این خواسته هر کسی می باشد و بسیار لذت بخش است ودر واقع دوش شما را با پایانی خوش به اتمام می رساند.

 حوله خشک کن ایران رادیاتور از جنس آلومینیوم بوده و ساخت شرکت ایران رادیاتور می باشد.این محصول بی نظیر در چندین مدل مختلف به بازار عرضه شده است، طراحی شیک و در عین حال کاربردی حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور باعث شده که خواهان زیادی در عرصه رادیاتورهای حوله خشک کن داشته باشد. این محصول از ایران رادیاتور برای گرم کردن حوله‌ها پیش از استفاده از آن‌ها طراحی شده‌است سالیان سال است که هتل‌های اروپایی از حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور به عنوان حوله گرم کن وحوله خشک کن استفاده کرده اند.

حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور چیست؟

رادیاتورهای حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور درانواع و اندازه های  10، 14 و 19 لول  تولید شده و دارای آکس 50 سانتیمتری می باشند.

این محصول مانند دیگر محصولات ایران رادیاتور دارای بدنه آلومینیومی به روش ریخته گری پروفیلی بوده و در سه مرحله بوسیله رنگ های اپوکسی پودری رنگ آمیزی و تثبیت رنگ می شوند.و پس از تولید انجام مراحل تست و آزمایش را پشت سر گذاشته سپس عرضه می گردند.

حوله‌ خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور به دلیل وجود عناصر گرم‌ کننده داخلی که میله‌ها را به منبع گرمایی برای گرم کردن و خشک کردن حوله ها تبدیل می‌کند، می‌تواند  سطح بالایی از عملکرد را با هزینه کم ارائه دهد. این میله های حوله خشک کن نه تنها حوله‌های حمام شما را گرم می‌کنند، بلکه می‌توانند آنها را در بین استفاده خشک گردانند.

این محصول یک بخاری حمام است که برای خشک کردن و گرم کردن حوله و محیط حمام کاملا مناسب است.

حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور علاوه بر گرم کردن حوله های حمام، از ایجاد بوی کپک زدگی در حوله ها جلوگیری می کند و در نهایت تعداد دفعات شستن آنها را کاهش می دهد. همچنین می‌توانید از آن برای خشک کردن لباس‌های شنا، لباس‌های ظریف و لباس‌های بیرونی استفاده کنید. این محصول از جنس آلومینیوم با کیفیت بالا و مقاوم در برابر زنگ ساخته شده است .

حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور در ارومیه

اندازه و ظرفیت حوله ‌خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور

حوله‌ خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور در اندازه‌های مختلف از واحدهای رومیزی جمع‌وجور تا قفسه‌های مستقل بلند تولید و عرضه می شود. اندازه اتاق، اندازه حوله و تعداد حوله هایی را که می خواهید همزمان گرم کنید، در نظر بگیرید و بر اساس آن می توانید حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور خود را انتخاب کنید.

حوله های حمام بزرگتر به بهترین وجه روی قفسه های حوله قرار می گیرند. اکثر آنها می توانند حداقل دو حوله را در یک زمان نگه دارند. بسته به فضای موجود و سبک دلخواه خود، بین یک قفسه دیواری یا یک واحد مستقل انتخاب کنید.

کافی است قبل از خرید دستگاه، میزان خروجی گرمای مورد نیازتان را برآورد کرده و آن را با ظرفیت و خروجی حوله خشک کن مربوطه تطبیق دهید. به صورت استاندارد، ظرفیت نرمال به ازای هر متر مربع از فضای کف حمام یا اتاق معادل در نظر گرفته می شود .

ویژگی حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور

  • دارای سطحی منحنی
  • آلومینیومی
  • اقتصادی ترین و به صرفه ترین سیستم داخلی گرمایشی
  • بازده حرارتی بالا
  • دارای 1 سال گارانتی
  • سایز اتصالات 1/2 اینچ
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • دارای رنگ کوره ای سفید
  • قابلیت نصب انواع شیر ترموستاتیک
  • دارای شیر هواگیری و بست دیواری
  • گرمایش از طریق آبگرم موتورخانه و پکیج
  • وام و طول عمر بالا
  • توان حرارتی بالا
  • مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام
  • ضد زنگ دوام و طول عمر بالا
  • دارای پوشش زیبا، بادوام و یکنواخت رنگ
  • قابلیت تنظیم دما
  • قابل حمل، با طراحی جمع و جور

چگونه از حوله خشک‌ کن آلومینیومی ایران رادیاتور استفاده کنیم؟

همانطور که استفاده از حوله به حمام محدود نمی‌شود. از حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور نیز می توان چند منظوره استفاده کرد. شما می‌توانید از این وسایل در آشپزخانه، ورودی ساختمان، انبار و زیرزمین نیز استفاده کنید.

حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور علاوه بر خشک کردن حوله، لباس و منسوجات، با کنترل دقیق رطوبت و دما، از تشکیل کپک و قارچ‌ها ناشی از رطوبت حمام و آشپزخانه جلوگیری می‌کند.

 این سیستم‌ها بسته به مکانیزم عملیات و نوع سیستم گرمایش مرکزی، می‌توانند ابعاد مختلف، شکل‌ها و موادی داشته باشند که کاربر را آزاد گذاشته و دکوراسیون ساختمان را بهبود بخشند.

چگونگی نصب حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور

این محصول فوق العاده در انواع ایستاده، دیواری طراحی شده‌ است. البته، مدل‌های هیدرولیکی، توانایی ایستادن به دلیل اتصال به لوله‌کشی را ندارند و باید روی زمین یا دیوار نصب شوند.

حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور نسبت به متراژ حمام یا سرویس بهداشتی انتخاب شده و نصب آن در ارتفاع بالاتری نسبت به رادیاتور های زمینی انجام می گیرد. حوله خشک کن های ایران رادیاتور دارای نشان استاندارد ایران بوده و با داشتن بازدهی حرارتی بالا، پوشش مقاوم در برابر زنگ زدگی، طراحی ساده و وزن کم مدلی محبوب در بین خریداران این محصول می باشند.