محلول های شیمیایی برای تصفیه آب استخر در ارومیه

محلول های شیمیایی برای تصفیه آب استخر در ارومیه

استفاده مداوم از استخرهای روباز و سرپوشیده منجر به افزایش بار آلودگی محلول در آب می شود. علاوه بر این رطوبت محیط استخر باعث می شود تا شرایط برای رشد انواع قارچ و جلبک فراهم باشد و سبب تغییر رنگ آب نیز می شود. عوامل متعددی می توانند باعث آلودگی آب استخرها شوند. برای پاکسازی و تصفیه آب اسخر روش های فیزیکی و شیمیایی مختلفی وجود دارد. استفاده از محلول های شیمیایی برای تصفیه آب استخر در ارومیه یکی از روش های متداول برای کاهش بار آلودگی استخر و افزایش شفافیت آب می باشد. برای سفارش انواع محلول های شیمیایی برای تصفیه آب استخر در ارومیه می توانید با کارشناسان فروش ما در تاسیسات یار تماس بگیرید تا متناسب با نیاز شما محصول مورد نیاز توصیه گردد.

انواع محلول های شیمیایی برای تصفیه آب استخر در ارومیه

کلر : کلر جزو شناخته شده ترین و رایج ترین مواد شیمیایی مورد استفاده در استخرها می باشد که بیشتر به عنوان ضدعفونی کننده آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. کلر بسیار قدرتمند می باشد و برای از بین بردن انواع باکتری ها، جلبک ها و سایر میکروارگانیسم های مضر مناسب می باشد. کلر به اشکال مختلفی وجود دارد که برای مثال توسط دستگاه های کلرزن خطی و کلرزن شناور به آب استخر اضافه می شود. کلر می تواند برای افرادی که دچار حساسیت های پوستی و تنفسی هستند مشکلاتی به وجود آورد.

قرص کلر برای تصفیه آب استخر

برم : برم به عنوان جایگزینی برای کلر است که می تواند برای افرادی که پوست یا چشمان حساسی دارند، مشکلات کمتری ایجاد می نماید. برم به اندازه کلر موثر نیست، بنابراین باید به طور مرتب به آن اضافه شود. برم نیز مانند کلر یکی از مواد اکسیداسیون و ضدعفونی استخر می باشد که با تولید اکسیژن فعال، عملیات اکسیداسیون را در آب استخر انجام می دهد.

جلبک کش : برای از بین بردن جلبک ها و جلوگیری از رشد آنها استفاده می شود. انواع مختلفی از جلبک کش ها وجود دارد، بنابراین مهم است که نوع مناسب برای نوع جلبک موجود در استخر خود را انتخاب کنید.

کاهش دهنده pH : برای کاهش سطح pH آب استخر استفاده می شود. سطح pH بالا می تواند باعث تحریک پوست و چشم و همچنین خوردگی تجهیزات استخر شود.

افزاینده pH : برای افزایش سطح pH آب استخر استفاده می شود. سطح pH پایین می تواند باعث خوردگی تجهیزات استخر و همچنین مشکلات پوست و چشم شود.

شوک دهنده استخر : برای افزایش سریع سطح کلر در استخر استفاده می شود. شوک دهنده ها معمولاً پس از بارندگی سنگین یا استفاده زیاد از استخر استفاده می شوند.

شفاف کننده : مواد شیمیایی شفا کننده آب استخر به منظر حفظ کیفیت آب استخر مورد استفاده قرار می گیرند. این محلول های شیمیایی با کنترل باکتری ها، جلبک ها و سایر عوامل آلودگی آب می توانند به شفافیت و سلامت آب استخر کمک زیادی کنند.

تجهیزات تصفیه آب استخر

نحوه استفاده از محلول های شیمیایی استخر در ارومیه

  • همیشه برچسب دستورالعمل را به دقت بخوانید و دنبال کنید.
  • از تجهیزات ایمنی مناسب مانند دستکش و عینک استفاده کنید.
  • محلول های شیمیایی را هرگز با یکدیگر مخلوط نکنید، مگر اینکه دستورالعمل های خاصی وجود داشته باشد.
  • محلول های شیمیایی را به آرامی به آب استخر اضافه کنید و هم بزنید.
  • سطح شیمیایی آب استخر خود را به طور مرتب آزمایش کنید و در صورت نیاز تنظیمات را انجام دهید.

تاسیاست یار با تامین انواع محلول های شیمیایی برای تصفیه آب استخر در ارومیه می تواند سلامت و کیفیت آب استخر شما را فراهم سازد. همچنین انواع دستگاه های کلرزن و تصفیه آب استخر در مجموعه ما فراهم می باشد که برای سفارش کافی است با کارشناسان فروش ما در تاسیسات یار تماس بگیرید.